Tuesday, May 17, 2011

pemotong petai

koyak kelopak mata aku membawak kereta tadi.letih,pedih hati,menyirap darah tengok betapa sentimentalnya pemandu di hadapan aku sehingga memaksa aku turut same beratur berderet belekang lori tanah.aku ni dah la sangat alergik dengan penghawa dingin dan pemanduan perlahan.sume tu betul2 menjana penyakit tidor sambil memandu aku.kalo aku bukak tingkap lagi la,terus pengsan aku.angin-angin tu sume buat mate aku pedih.perjalanan dari melaka ke seremban ikut jalan pedas rembau memang betol buat aku nyesal.baik ikot highway.setakat rugi RM 5.60 je daripada aku rugi masa macam ni.sesilap aku rugi nyawa aku.

ada dua road block jpj sepanjang perjalanan tadi.aku tangkap rilek aje,walhal dalam kereta bersepah senjata berpotensi untuk buat pukul manusia jahat.bukan aku samseng,x.tapi aku x sengaja bawak barang2 tu.ye la,ade pisau potong petai,ade besi tajam yang bocorkan tayar aku dulu,ade tukul,ade kukur kelapa.entah kenapa aku simpan pon aku x pasti.agaknya tu satu lagi penyakit aku,suke menyimpan barang2 buruk.semua abang jpj tu aku lepas dengan senyum kapur.dan muke mereka macam ayam berak kapur.panas kot.
ROADBLOCK MACAM NI?hahahhaa


kalo aku ni anak raja agaknye,mesti dorang sambut dengan girang,siap offer kopi o panas cicah biskut petak,mesti ade kipas panasonic yang disambung kat bateri kereta dorang.ape la aku melalut ni,tapi tu la kan,bende tu sume nak buat bunuh mase aku yang terpaksa bawak kereta perlahan.

No comments: