Thursday, May 26, 2011

eh,salah.saye bukan dia!

aku orang biasa.namun semua cepat salah sangka.kadang kejadian ini memalukan,kadang memberi aku naik melonjak ke tahap perasan.mebuat aku menarik nafas,menampankan dada.biar nampak tampan,nampak bergaya.nampak macam DIA.

kadang malu menjengah jugak.bila sedang seronok membeli jagung kukus di pasar malam,mereka ramai menyapa,

"EH,TAKKAN SAM MAKAN JAGUNG KUKUS JE?"

dan nyata,saye bukan shaeizy sam walaupun ade iras kembar siam miang antara kami.
saye bukan die-ini gambar memang dikuasai rase bongkak-87%,rase macam bagus adalah selebihnye.



dan aku terdiam tadi bila ade pelanggan cakap muke aku macam ANUAR ZAIN.

(dalam hati terus nyanyi lagu sedetik lebih-anuar zain.ajaib,aku hafal!)

kalo aku bergaya macam ni,dan mak aku nampak aku buat macam ni,aku malu.aku mesti terus berhijrah esok paginye.

3 comments:

Anonymous said...

alang..nie aku yokies..haha..aku pn ade blog lang..cba nk jinak2.. :) harap byk tnjuk ajar sifu..lg satu..jgn post2 psl blog aku nie kat fb ea yang..i kept it a secret from my gf..pape psl blog share dlm blog nie ea..jgn kat fb taw.. :)

adzuadgila said...

hahahhaa.sifu tu word yg jauh sgt2 tu buat aku.kawan2 len pon da start blog..sgt bagus.kite sesame,key!great stuff just now by ikhsan an wan.about me!hahahaha

Unknown said...

dan aq sudah boleh komen di blog kau dgn senangnya.. haha